فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
مرحوم قربان ابراهيمي فرد
54543
شهید حاج احمد شکی
456 یاد و خاطره سردار شهید حاج احمد شکی از علی آبادکتول را گرامی می داریم
سخنی از بهشت
امار بازدید
431654-7

علیرضا ابراهیمی فرد در جلسه مذهبی محله ابوالفضلیه خار کلاته و در منزل حاج علی ابری؛ از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از دوستان و یاران شهید دکتر صادقی و در جمع بزرگان آن محله صمیمی و خانوادهای معظم شهدا ، جانبازان، رزمندگان و هیات های مذهبی و مردم فهیم حضور یافت .

برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 ایشان با ذکر صلواتی بر محمد وآل محمد، از تلاش های بی وقفه آن مردم عزیز علی الخصوص خانواده شهداء تشکر نمود. ایشان در ادامه و با تاکید بر نفس هیئت های مذهبی در فعالیت های اجتماعی افزودند: هیئت های مذهبی با نفوذ گسترده ای که در لایه های مختلف مردم دارند می توانند نقش تاثیر گزار بر فرهنگ جامعه اسلامی داشته باشند و باید به سمت الگوی فرهنگی اسلامی ایرانی حرکت کنند جوانان را بسیج نمایند تا در فعالیت های اجتماعی و عامه پسند شرکت کنند و از بزرگان درخواست نمود که همواره به یاری این جوانان بشتابند و عرصه را برای فعالیت های آنان باز کنند و بیشتر مشورت بدهند که این نیروها، نیروهای بسیار مشتاقی هستند .

ایشان در ادامه تاکید کردند: حضور چند تن از شهدای گمنام و همچنین تعداد کثیری از شهدا و جانبازان مایه افتخار و مباهات شهر علی آباد کتول می باشد. چرا که اینان از جسم و جان خود گذشته تا آرمانهای انقلاب پابرجا بماند و درخت اسلام را با خونشان آبیاری کنند.

ابراهیمی فرد در پایان از تمامی تشکر نمود و خواستار حضور پررنگ و به معنای واقعی حضور حماسی در سال حماسه سیاسی داشته باشند.

431654 431654-7

431654-4

431654-3
 431654-5  431654-2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

545
ارادت حاج علیرضا ابراهیمی فردبه حاج علی مزیدی، پدر شهیدان محمد و حسین مزیدی از محله خارکلاته علی آبادکتول، ضمناً شهید محمد مزیدی با حاج علیرضا ابراهیمی فرد در کردستان سال1362 همرزم بوده است
جزيره مجنون
حاج علیرضا ابراهیمی فرد از علی آبادکتول در جبهه جزیره مجنون،لشکر8 نجف اشرف سال 1364
اوقات شرعي
دسته بندي
تصاوير منتخب