فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
مرحوم قربان ابراهيمي فرد
54543
شهید حاج احمد شکی
456 یاد و خاطره سردار شهید حاج احمد شکی از علی آبادکتول را گرامی می داریم
سخنی از بهشت
امار بازدید

جلسه مذهبی زیارت عاشورا با حضور خانواده معظم شهیدان، مردم خوب و زحمتکش محله خارکلاته و جمعی از رزمندگان در منزل حاج علی مزیدی (پدر شهیدان معظم محمد وحسین مزیدی)  برگزار گردید.

پدر و برادر شهیدان مزیدی ، ضمن عرض خیر مقدم و خوشامدگویی به مردم شریف و شهید پرور محله خار کلاته ، از علیرضا ابراهیمی فرد، همرزم دو برادر شهیدش ، حسین ومحمد مزید، به عنوان یکی از شهیدان زنده ۸ سال دفاع مقدس یاد کردند و از ایشان به گرمی استقبال نمود.

علیرضا ابراهیمی فرد یادآوری از آن روزهای پرشور که برای نظام و انقلاب و امام زمان (عج) عازم جبهه شده بودند ، یکی از خاطرات ماندگار خود می داند.

ایشان در ادامه افزودند: حال وظیفه ماست که راه آن همرزمان را ادامه دهیم و در مسیر ولایت حرکت کنیم تا دشمنان نظام و انقلاب را نا امید سازیم .

545
ارادت حاج علیرضا ابراهیمی فردبه حاج علی مزیدی، پدر شهیدان محمد و حسین مزیدی از محله خارکلاته علی آبادکتول، ضمناً شهید محمد مزیدی با حاج علیرضا ابراهیمی فرد در کردستان سال1362 همرزم بوده است
جزيره مجنون
حاج علیرضا ابراهیمی فرد از علی آبادکتول در جبهه جزیره مجنون،لشکر8 نجف اشرف سال 1364
اوقات شرعي
دسته بندي
تصاوير منتخب