فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
مرحوم قربان ابراهيمي فرد
54543
شهید حاج احمد شکی
456 یاد و خاطره سردار شهید حاج احمد شکی از علی آبادکتول را گرامی می داریم
سخنی از بهشت
امار بازدید

IMG_1102-1

حاج علیرضا ابراهیمی فرد در سخنرانی خود با محوریت مسائل و مشکلات آژانس های تلفنی که در یکشنبه شب همین هفته و با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف بالاخص قشر رانندگان آژانس ها و سرویس ها برگزار گردید ( برای مشاهده عکس ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید)

ابراز نمودند: حمایت از این قشر زحمت کش و خدوم که به صورت شبانه روزی مشغول خدمت رسانی به عامه مردم هستند و در واقع جان و مال مردم را در ساعت های مختلف شبانه روز حمل و نقل می کنند امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

آقای سید احمد کوچک عضو هیأت مدیره آژانس های تلفنی درخواست رسیدگی به امورات آژانس ها را خواستار شدند که در این رابطه آقای علیرضا ابراهیمی فرد با تأکید بر نقش موثر آرامش فکری و روانی رانندگان در آرامش و سلامت اجتماعی جامعه علی آبادکتول گفتند: ما امروز شاهد مشکلات عدیده ای برای این قشر هستیم. این قشر در این موج گرانی ها و افزایش هزینه های زندگی بیشترین آسیب ها را متحمل شدند ولی دست از کار نکشیدند و این نشان از روحیه خدمت رسانی و احساس وظیفه آنان به مردم در سخت ترین شرایط را بیان می کند.

علیرضا ابراهیمی فرد در ادامه افزود: ما در برنامه هدفمند خود؛ تشکیل شرکت تعاونی آژانس های تلفنی و ایجاد دفتر آژانس های تلفنی در امور حمل و نقل شهر داری و همچنین رسیدگی به خواسته های به حق این عزیزان را اولویت کاری خود قرار داده ایم. ایجاد سازو کارهای جدید در قالب شرکت تعاونی و ارتباط مداوم با سازمان شهرداری که متولی اصلی آژانس های تلفنی می باشد می تواند نقشی موثر در حل مسائل شما عزیزان خواهد داشت و ما باید این را بدانیم حل مشکلات معیشعتی و بسته های حمایتی از این عزیزان در واقع زمینه ساز رفع مشکلات بخش های دیگر جامعه می باشد.

در پایان علیرضا ابراهیمی فرد با تشکر از حضور آن عزیزان در جلسه با یادآوری از بیت آن شاعر بلند مرتبه که فرمود: بنی آدم اعضای یک دیگرند که در آفرینش زیک گوهرند ؛ تأکید نمود که هدف ما بهبود شرایط موجود و ارائه راهکارهای جدید برای مشکلات جدید می باشد.

IMG_1102-1 5005476513
IMG_1096-1 IMG_1099-1
dxfgbdfgb ghjfgjfghj
nbm,bjklgh  img_asdasd
IMG_1184-1 IMG_1181-1
IMG_1175-1 IMG_1165-1
 IMG_1107-1  IMG_1190-1
 IMG_1200-1  IMG_1196-1
545
ارادت حاج علیرضا ابراهیمی فردبه حاج علی مزیدی، پدر شهیدان محمد و حسین مزیدی از محله خارکلاته علی آبادکتول، ضمناً شهید محمد مزیدی با حاج علیرضا ابراهیمی فرد در کردستان سال1362 همرزم بوده است
جزيره مجنون
حاج علیرضا ابراهیمی فرد از علی آبادکتول در جبهه جزیره مجنون،لشکر8 نجف اشرف سال 1364
اوقات شرعي
دسته بندي
تصاوير منتخب