فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
مرحوم قربان ابراهيمي فرد
54543
شهید حاج احمد شکی
456 یاد و خاطره سردار شهید حاج احمد شکی از علی آبادکتول را گرامی می داریم
سخنی از بهشت
امار بازدید

بسمه تعالی

(بسیج مدرسه عشق است)

بادرود و سلام به آقا امام زمان(عج)و درود و سلام فراوان به روح پر فتوح بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(قدس سره)و شهدای گلگون کفن وبادرود وسلام به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (حفظه الله) ودرود وسلام به بسیجیان گرانقدر.

دل در طلب راه   خدا   بسته   مباد                         دلخسته مجاهدان وارسته مباد

از خانه تا جبهه راه پر پیچ و خمی است                         این راه بروی عاشقان بسته مباد

در آستانه هفته بسیج قرار گرفته ایم هفته گرامیداشت یکی از نقاط عطف انقلاب اسلامی و یاد آور یاد ایثارگران مخلص که سمبل جهاد و شهادت در روند تاریخ شدند ودر حساسترین و شکوهمندترین فراز تاریخ عالی ترین مظاهر عشق ، ایمان، تقوا و جهاد را عینیت بخشیدند.آری هفته بسیج هفته تفکر وتأمل در رابطه با یکی از مفاهیم کلیدی انقلاب اسلامی است که در گذشته منشأ بارزترین تحولات در نظام جمهوری اسلامی شد و اکنون نیز مرحله مثبت را برای حضور در صحنه ابتلائات آینده جهت تشکیل هسته های حزب الله در منطقه و بسیج سربازان و رزمندگان اسلام در سراسر جهان آماده می کند.

فرمان تشکیل بسیج توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) در۱۳۵۸/۰۹/۰۵ یک ضرورت عینی برای این نهضت نوین الهی بود این فرمان در مقطعی از زمان صادر شد که درگیری تقابل انقلاب اسلامی و استکبار در بعُد جدیدی آغاز شده بود و لذا ضرورت حضور فعالتر پیشتازان و نسل پرتوان انقلاب در صحنه دفاع هر چه بیشتر حس می شد. بسیج در واقع محور تشکیل و انسجام نیروهای مؤمن به خط حضرت امام (قدس سره) خط اسلام ناب محمدی و تشیع سرخ علوی إصالت انقلاب اسلامی و صیانت از استقلال نظام جمهوری اسلامی است.

به فرموده امام خمینی(قدس سره):بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که از شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد. بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع ، اذان رشادت و شهادت سر دادند.

به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (حفظه الله): بسیج در واقع مظهر عشق و ایمان و آگاهی و مجاهدت و آمادگی کامل برای سربلند کردن کشور و ملت ماست . بسیج یعنی حضرت علی (ع)که تمام وجودش وقف اسلام بود . بسیج گل سرسبد خیل عظیم انقلاب و نظام اسلامی است .شمابسیجیان زیباترین شعر تاریخ را سروده و زیبا ترین حماسه فداکاری را آفریدید.

بسیجیان عزیز و گرانقدر هفته بسیج هفته شماست . روز،روز شماست.سال، سال شماست .بلکه این قرن، قرن شماست که درخشش ایمان و فروغ حق و جلوه جهاد و کارسازی عقیده را به نمایش گذاشتید . شما در میدانهای غرب و حماسه سر بلند برگشته اید شما عطر و معنویت و صفا را در سنگرهای دفاع مقدس خطوط مقدم نبرد پراکنده اید . شما صلابت و عطوفت را در هم آمیختید و جهاد و عرفان را و صلاح سلاح را ، شور شعور را شما در طول هشت سال حماسه آفرینی و خون نگاری فرهنگ ، دفاعی متکی به وحی را به ثبت رسانده اید شما در سایه فداکاری و جان نثاری بزرگ خویش خط جهاد و شهادت را بر بام آسمان و به دفتر تاریخ و دیباچۀ عشق رسم کردید ، بسیجیان فداکار کدام قلۀ بلند است که کف پایتان را بوسه نزده است ، کدام دشت گسترده است که با گامهای بلند و کوبنده تان را بر چهره ننشانده است ، اینک شمائید و بار هشت سال دفاع خونین بر دوش ، شمائید و دستانی پر از تجربه و شناخت و آموزش عملی ، شمائید و بصیرتی ژرف و شناختی عینی و عمیق . از راه و هدف و شیوه ها و برنامه ها و دشمنان و دشمنی ها ، شمائید و هزاران چشم امیدوار که با دست و بازوی شما دوخته شده است .بسیجیان صبور مقاومت افسانه ای تان هدیه به مستضعفان جهان بادو رشادت حیرت انگیزه تان دستمایه حرکت محرومان رنج کشیده و سیلی خوردگان همیشه تاریخ باد.

آنروز که قطار فشنگ خرج دشمن می کردید،آنروز که رگبار مرگ بر سینۀ متجاوز می نشاندید ، آنروز که آتش قهر بر سر بعثیان کافر
می ریختید ، آنروز که خشم اروندرود را مهار می زدید ، آنروز که کرخه و کارون عرصۀ شجاعتهایتان بود ، آنروز که حلقه حصر آبادان را می شکستید ، آنروز که قلب بغداد را می لرزاندید ،آنروز که در تمامی استان کردستان قدم به قدم حراست می کردید.آری آنروز کتاب مقاومت و حماسه نوشته می شد با جمله جملۀ عملیاتهایتان با کلمه کلمه تک هایتان ، با حرف حرف خط شکستن هایتان اینک این کتاب هنوز هم گشوده است. امروز مرحلۀ بازسازی وبصیرت سازی است،بازسازی و بصیرت سازی شما چه می تواندباشد؟بازسازی شما این است که تجربیات گرانبهای جنگ را به نسل امروز و آینده آموختن و منتقل ساختن و چیزهای دیگر است. بصیرت سازی شما این است که با گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری و عمل کردن خود و انتقال دادن آن به جامعه اسلامی است .و امروز روز علم و اندوختن دانش است که بسیجی بودن بدون دانش ارزشی ندارد.(درود به شما بسیجیان دلاور که در کوره حوادث و میدان جنگ آبدیده شده اید)/ والسلام/علیرضا ابراهیمی فرد، مدرس دانشگاه//

 

 

545
ارادت حاج علیرضا ابراهیمی فردبه حاج علی مزیدی، پدر شهیدان محمد و حسین مزیدی از محله خارکلاته علی آبادکتول، ضمناً شهید محمد مزیدی با حاج علیرضا ابراهیمی فرد در کردستان سال1362 همرزم بوده است
جزيره مجنون
حاج علیرضا ابراهیمی فرد از علی آبادکتول در جبهه جزیره مجنون،لشکر8 نجف اشرف سال 1364
اوقات شرعي
دسته بندي
تصاوير منتخب