فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
مرحوم قربان ابراهيمي فرد
54543
شهید حاج احمد شکی
456 یاد و خاطره سردار شهید حاج احمد شکی از علی آبادکتول را گرامی می داریم
سخنی از بهشت
امار بازدید

خبرگزاری‌ها و منابع خبری می‌گویند ارتش یمن با شلیک دقیق یک موشک اسکاد به پایگاه هوایی «خمیس مشیط» عربستان، ۱۷ جنگنده اف-۱۶ و ۹ هلی‌کوپتر آپاچی آل سعود را منهدم کردند و ۴۵۰ افسر و کارمند و سرباز را نیز به هلاکت رسانده‌اند.
عربستانِ گرفتار در جنگ یمن که این روزها با بحران اقتصادی هم روبه رو است بار دیگر توسط موشک‌های اسکاد انقلابیون یمن غافلگیر شد. سعودی‌ها که تاکنون چندین بار طعم تلخ حملات حساب شده انصارالله را چشید‌ه‌اند، روز پنجشنبه غافلگیر شدند. بنا به گزارش پایگاه خبری «المسله» تمام سلاح‌هایی که اخیرا اسرائیل به سعودی‌ها داده بود توسط موشک‌های اسکاد نابود شدند. این بزرگترین و مؤثرترین حمله انقلابیون یمن بود که پیکر نحیف و رو به موت سعودی‌ها را در هم شکست.
به گزارش مشرق به نقل از «المیادین»، منابع یمنی می‌گویند نیروهای ارتش یمن صبح پنجشنبه یک فروند موشک اسکاد را به سمت پایگاه «خالد بن عبدالعزیز» در شهر «خمیس مشیط» واقع در استان عسیر در جنوب غرب عربستان شلیک کردند. پایگاه خبری «پانوراما الشرق‌الاوسط» نیز در این مورد اعلام کرده که «این موشک با دقت بسیار بالا شلیک ‌شده و به اهداف خود اصابت کرده و کشتار و ویرانی گسترده‌ای در این پایگاه ایجاد کرده است.»
به گفته منابع یمنی این حمله موشکی باعث ایجاد مجموعه‌ای از انفجارها شده و آتش‌سوزی‌هایی در این پایگاه به راه انداخته که حدود هشت ساعت ادامه داشته است.  «تسنیم»  نیز به نقل از پایگاه خبری «الاتحاد پرس» این خبر را این‌گونه پوشش داد که: «در این عملیات موشکی، بالغ بر ۱۷ جنگنده اف ۱۶ و ۹ هلی‌کوپتر آپاچی و دو سکوی پرتاب موشکی و یک انبار بسیار بزرگ تسلیحات شامل مهمات متنوع منفجر شده است. در ابعاد انسانی نیز ۶۶ افسر در دادگاه‌های نظامی متعدد به همراه ۲۹۹ نیروی وظیفه و ۸۳ نفر از کارمندان این پایگاه کشته شدند. همچنین دو فرمانده عالیرتبه نیز در این حمله کشته شدند که نام آنها تا این لحظه اعلام نشده است.»
واکنش یمن
«شرف غالب لقمان»، سخنگوی رسمی  نیروهای مسلح یمن در این باره گفت: «این موشک با دقت به هدف خود اصابت کرد و خرابی زیادی به بار آورد.» وی حمله به این پایگاه سعودی را از نظر واکنش به تجاوزات پی در پی عربستان به یمن حائز اهمیت دانست و یادآور شد که پایگاه هوایی «خالد بن عبدالعزیز» در خمیس مشیط از مهمترین تاسیسات نظامی است که نیروهای هوایی وابسته به رژیم سعودی در آن مستقر هستند و اخیرا مقادیری سلاح و بمب و موشک به این پایگاه منتقل شد تا علیه مردم یمن استفاده شود. واحد مرکزی خبر اما در گزارش خود نوشته: «موشک بالستیک اسکاد پس از آن به پایگاه «خالد بن عبد العزیز» در عسیر شلیک شد که خبرهای مربوط به وجود سلاح‌های اسرائیلی در این پایگاه در چارچوب همکاری سعودی ـ اسرائیلی مورد تایید قرار گرفت.» این چندمین بار است که انصارالله از داخل یمن موشک‌های بالستیک علیه عربستان شلیک می‌کند. انقلابیون یمن چندین بار نیز پایگاه‌های نظامی آل‌سعود در «عسیر» و «جازان» را مورد حمله قرار داده‌اند. سرتیپ «شرف غالب لقمان» سخنگوی رسمی نیروهای مسلح یمن پیش از این، به ساکنان شهر «ابها» و ساکنان نزدیک فرودگاه و نیز کارمندان فرودگاه هشدار داده بود که از این مناطق و کلیه تاسیسات نظامی عربستان دور شوند. فرمانده نیروی هوایی عربستان نیز چند ماه پیش (۲۰ خرداد ماه) در همین پایگاه به هلاکت رسید؛‌ هرچند سعودی‌ها علت مرگ وی را سکته قلبی عنوان کردند!
دیروز همچنین، توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، پایگاه «العش» عربستان را با ۱۱ خمپاره تخریب کردند.
به گزارش شبکه السومریه نیوز، نیروهای یمنی با نفوذ به خاک‌ عربستان، موفق شدند، این پایگاه را در منطقه «ظهران» در استان عسیر در مرز با یمن منهدم کنند.
از سوی دیگر، «محمد عبدالسلام»، سخنگوی انصارالله یمن در گفت وگو با پایگاه خبری المنار لبنان گفت: «سلاح‌هایی داریم که هنوز در جنگ علیه دشمن از آنها استفاده نکرده‌ایم.» وی در مورد حمایت آمریکا از سعودی‌ها نیز اعلام کرد: «آمریکا هر روز ۲۰۰ میلیون دلار از تجاوز سعودی به یمن سود می‌کند چرا که عربستان برای ادامه حملات خود تسلیحات آمریکایی خریداری می‌کند.» این در حالی است که دیروز پنتاگون اعلام کرد که با قرارداد خرید ۹ هلی‌کوپتر،  «بلک هاک» به ارزش ۴۹۵ میلیون دلار توسط عربستان موافقت کرده است.
ارتش یمن  و کمیته‌های مردمی همچنین  دیروز نیز یک جنگنده  ائتلاف متجاوز عربستان  در منطقه «غمر» در «صعده» را با موشک هدف قرار دادند و آن را ساقط کردند.

موشک اسکاد2 موشک اسکاد1

545
ارادت حاج علیرضا ابراهیمی فردبه حاج علی مزیدی، پدر شهیدان محمد و حسین مزیدی از محله خارکلاته علی آبادکتول، ضمناً شهید محمد مزیدی با حاج علیرضا ابراهیمی فرد در کردستان سال1362 همرزم بوده است
جزيره مجنون
حاج علیرضا ابراهیمی فرد از علی آبادکتول در جبهه جزیره مجنون،لشکر8 نجف اشرف سال 1364
اوقات شرعي
دسته بندي
تصاوير منتخب