فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
مرحوم قربان ابراهيمي فرد
54543
شهید حاج احمد شکی
456 یاد و خاطره سردار شهید حاج احمد شکی از علی آبادکتول را گرامی می داریم
سخنی از بهشت
امار بازدید

شیعه انگلیسی مورد حمایت آمد نیوز و یا خائن نیوز و تبلیغ برای آنان،

جریان سیدصادق شیرازی را بهتر بشناسیم،

تشیع ای که از لندن و آمریکا تبلیغ می شود به درد شیعه نمی خورد.
(امام خامنه ای حفظ الله)

✈️سیر یک انحراف..✈️

قسمت هشتم

مقابله با نظام سیاسی، هدف غایی بیت شیرازی:

بر اساس مستندات موجود، عناصر بیت شیرازی،نسبت به سیاست های کلان و نهادهای حکومتی نظام جمهوری اسلامی بدبین بوده و به بهانه های مختلف به تخریب آنها می پردازند..
لیکن اقدامات و برنامه های کلان این جریان برای رسیدن به هدف غایی، که همانا مقابله با جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار تشیع در عالم است، را می توان در سه بخش زیر تقسیم کرد:

اول:
تاکید بر مسائل اختلافی شیعه و سنی،
صادق شیرازی که در حال حاضر خود و جریان شیرازی ها را تنها نماینده اسلام راستین در جهان میداند، بدون در نظر گرفتن بسیاری از ملاحظات عصر و دوره کنونی، عمده فعالیت خویش را بر محور افزایش تعصبات مذهبی، افزایش تنش و درگیری بین شیعه و سنی، ترویج ناسیونالیسم در بین کشورهای اسلامی، تاکید بر اسلام “عربی، ایرانی” در مقابل اسلام ناب و… استوار کرده است.

از این رو شاهدیم که عناصر و عوامل این جریان، به کرات در تریبون های علنی بر موضوعاتی چون لعن و سبب بزرگان اهل سنت، از خلفا و برخی صحابه گرفته تا برخی از امهات مومنین و… تاکید کرده و نظیر این موضوعات را از برنامه های اصلی خود بر می شمرند.

همچنین طی دو سال اخیر شاهد بزرگ نمایی موضوعی کاملاً تفرقه برانگیز به عنوان هفته برائت در ایام ۹ تا ۱۵ ربیع الاول در مقابلی هفته وحدت هستیم که این مسئله موجبات نگرانی بسیاری از شیعیان را فراهم کرده است..

چرا که افزایش تحرکات گروه های تندرو و تروریستی نظیر داعش و حملات آن ها به عتبات عالیات و حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) و کشتار بی رحمانه مردم در سوریه می تواند یکی از نتایج رفتارهای افراطی برخی جریانات شیعه نما در جهان اسلام باشد..

در برابر این رفتارهای افراطی، سئوال اساسی و جالب، سکوت بیت شیرازی در مقابل این اقدامات تامل برانگیز است.!

ادامه دارد…علیرضا ابراهیمی فرد

545
ارادت حاج علیرضا ابراهیمی فردبه حاج علی مزیدی، پدر شهیدان محمد و حسین مزیدی از محله خارکلاته علی آبادکتول، ضمناً شهید محمد مزیدی با حاج علیرضا ابراهیمی فرد در کردستان سال1362 همرزم بوده است
جزيره مجنون
حاج علیرضا ابراهیمی فرد از علی آبادکتول در جبهه جزیره مجنون،لشکر8 نجف اشرف سال 1364
اوقات شرعي
دسته بندي
تصاوير منتخب