فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
مرحوم قربان ابراهيمي فرد
54543
شهید حاج احمد شکی
456 یاد و خاطره سردار شهید حاج احمد شکی از علی آبادکتول را گرامی می داریم
سخنی از بهشت
امار بازدید

شیعه انگلیسی مورد حمایت آمدنیوز  و یا خائن نیوز و تبلیغ برای آنان.

جریان سیدصادق شیرزادی را بهتر بشناسیم، تشیع ای که از لندن و آمریکا تبلیغ شود به درد شیعه نمی خورد.
(امام خامنه‌ای مدظله العالی)

>> سیر یک انحراف….

( قسمت پنجم )

انحراف خاندان شیرازی و مقابله آن ها با نهضت امام خمینی (ره):

داستان از آنجا شروع شد که در زمان تبعید امام به عراق، علیرغم استقبال گرم محمد شیرازی به عنوان امام جماعت صحن حرم امام حسین (علیه السلام) در کربلا از امام خمینی (ره) و خواندن نماز جماعت پشت سر ایشان، این روابط به تدریج تیره و سرد شد و به جایی رسید که بعد از استقرار محمد شیرازی در کویت، دوستان و حامیان او حملاتی را علیه امام ترتیب داده و حتی مدعی تفسیق و تکفیر حضرت امام(ره) هم شدند.
این روند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و ورود محمد شیرازی به ایران ادامه داشت و در ایام دفاع مقدس با بیان اظهاراتی نظیر برادر کشی دانستن جنگ عراق و ایران از سوی وی، منجر به برخورد سلبی حاکمیت با این جریان و در نهایت حصر وی و منزوی شدن محمد شیرازی تا زمان در گذشت وی در سال ۱۳۸۰ شد.

خاندان شیرازی که از آن زمان به بعد به جریانی ضد انقلاب شهره شد، از فوت محمد شیرازی هم نهایت بهره را برد و تلاش نمود مراسم تشییع و تدفین وی را با ایجاد بلوا و آشوب در شهر مقدس قم به میتینگ اعلام مواضع سیاسی خویش علیه نظام جمهوری اسلامی تبدیل کند.

نکته جالب این بود که رهبر معظم انقلاب با وجود همه مواضع قابل تأمل محمد شیرازی، علاوه بر دستور جابجایی برای دفن وی در حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) و تقدیر از مجاهدت های وی با صدور پیام تسلیت، مجلس ختمی هم در مسجد اعظم قم برای ایشان برگزار نمودند.

این انحراف، از آن زمان تا کنون با ادعای مرجعیت صادق شیرازی و برنامه ها و اقدامات تفرقه انگیز وی و اطرافیانش ادامه یافته است.

گفتنی است که آیت الله حاج سید محمد علی شیرازی – از علمای عراقی مقیم مشهد که شناخت عمیقی نسبت به خاندان شیرازی ها دارد – در یک گفت و گوی رسانه ای با افشاگری علیه این خاندان گفته است:
” خاندان شیرازی و مرحوم آقا میرزا مهدی شیرازی در کربلا بودند و ایشان از اصحاب و حواریون حاج آقا حسین قمی به شمار می آمدند و از تلامذه ایشان بود. مرحوم آقا میرزا مهدی، به عنوان یک نیروی علمی قوی در حد فقاهت مطرح نبود..شاخصه ایشان تقوا بود، یعنی جنبه تقوای ایشان بیش از جنبه علمیت ایشان بود….

ادامه دارد. عاف(علیرضا ابراهیمی فرد)

545
ارادت حاج علیرضا ابراهیمی فردبه حاج علی مزیدی، پدر شهیدان محمد و حسین مزیدی از محله خارکلاته علی آبادکتول، ضمناً شهید محمد مزیدی با حاج علیرضا ابراهیمی فرد در کردستان سال1362 همرزم بوده است
جزيره مجنون
حاج علیرضا ابراهیمی فرد از علی آبادکتول در جبهه جزیره مجنون،لشکر8 نجف اشرف سال 1364
اوقات شرعي
دسته بندي
تصاوير منتخب