فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
مرحوم قربان ابراهيمي فرد
54543
شهید حاج احمد شکی
456 یاد و خاطره سردار شهید حاج احمد شکی از علی آبادکتول را گرامی می داریم
سخنی از بهشت
امار بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم
سیزده آبان بستر حوادثی بزرگ درسالهای قبل انقلاب مثل تبعید پانزده ساله امام خمینی ره وکشتار مظلومانه دانش آموزان در سیزده آبان سال ۱۳۵۷و تسخیر لانه جاسوسی امریکادر سیزده آبان  ۱۳۵۸بعد انقلاب بود که روح همه این حوادث افشاگر خوی شیطانی و استکبار ستیزی آمریکای جنایتکار بود.
تبعید حضرت امام خمینی ره و شهادت دانش آموزان زمینه ساز انقلاب شکوهمند مردم ایران و پایان استبداد شاهنشاهی شد.


اما تسخیر لانه ی جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام برای اولین بار هیمنه ی پوشالی امپریالیسم آمریکا را درجهان شکست واسنادی که بدست آمد نقاب را از چهره ی آمریکا برداشت و به جهانیان متوجه کرد اگرچه انقلاب ما با قیام حسینی و عاشورایی چند صد سال فاصله زمانی دارد اما پیام هر دو این است که پذیرش استکبار در قاموس دین ما جایی ندارد و همیشه باید در برابر یزیدیان ایستاد.
سی و هشت سال از اقدام حماسی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی شیطان می‌گذرد و در گذر این سال‌ها هیچ تغییری در سیاست‌ها و رفتار دولت مردان آمریکائی رخ نداده است و امروز نیز به اشکال مختلف به دشمنی خود علیه ملت ایران و ملت‌های مستقل منطقه ادامه می‌دهد.
بنابراین امیدوار کردن مردم به لطف خیالی استکبار جهانی از این پس خیانتی فراموش نشدنی است. امروز همگان فهمیده اند که فریاد «مرگ بر آمریکا» نه از روی احساس و تندروی بلکه از عقلانیت و واقع بینی ناشی شده است. جالب اینجاست که حامیان دیروز همراهی با آمریکا نیز امروز آشکار و نهان اعتراف می‌کنند که از مذاکره با آمریکا آبی گرم نخواهد شد.
ما مردم انقلابی دیگر اجازه نخواهیم داد تجربه‌ی مذاکره بی نتیجه با آمریکا و خیانت دوباره آن‌ها فراموش شود. لذا همزمان تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی و مبارزه با فساد را از لوازم پیشرفت توام با استقلال کشور و وحدت ملی می‌دانیم که در حقیقت مبارزه‌ای عملی با آمریکا و استکبار جهانی است.
اما مستکبرین ودست نشانده های مغفول داخلیشان بدانند که مردم انقلابی و مسلمان با حضور در راهپیمایی ۱۳آبان یک بار دیگر حربه ای آنها را در سلب روحیه استکبار ستیزی ملت ایران خنثی خواهند کرد.
ما مردم انقلابی ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و دعوت از آحاد مردم برای حضور هر چه پرشورتر در راهپیمایی عظیم این روز، بار دیگر با الهام از فرمایشات امام خامنه‌ای عزیز به مستکبران جهان اعلام می‌کنیم؛ همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی ایستادگی و سلطه‌ناپذیری را سرلوحه خود قرار می‌دهد و همچنان نوک پیکان استکبارستیزی را به سمت آمریکا و ایادی آن به عنوان نماد استکبار نشانه رفته ایم که بدون تردید این اقدام ادامه راه مقدس شهدا است.
والسلام علیکم و رحمه الله

545
ارادت حاج علیرضا ابراهیمی فردبه حاج علی مزیدی، پدر شهیدان محمد و حسین مزیدی از محله خارکلاته علی آبادکتول، ضمناً شهید محمد مزیدی با حاج علیرضا ابراهیمی فرد در کردستان سال1362 همرزم بوده است
جزيره مجنون
حاج علیرضا ابراهیمی فرد از علی آبادکتول در جبهه جزیره مجنون،لشکر8 نجف اشرف سال 1364
اوقات شرعي
دسته بندي
تصاوير منتخب