فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
مرحوم قربان ابراهيمي فرد
54543
شهید حاج احمد شکی
456 یاد و خاطره سردار شهید حاج احمد شکی از علی آبادکتول را گرامی می داریم
سخنی از بهشت
امار بازدید

بسم الله الرحمن الرحیم

جانبازان، انسان‌های برگزیده‌ای هستند که بسیاری از نعمت‌های مادی خود را به پیشگاه دوست تقدیم کرده‌اند. آنان به دلیل از خود گذشتگی ها و ایثارگریهایشان، موانع و حجابها را که در اثر تعلقات و وابستگیهای دنیوی ایجاد میشود، کنار زده و راحت‌تر با خداوند به مناجات می‌پردازند. قلب شکسته آنان، بزرگترین سرمایه جانبازیشان به شمار میآید.


جانباز با این سرمایه عظیم معنوی، زمینه استجابت دعا و نزول امدادهای غیبی را برای خود و ملت ایران فراهم میآورد. او با سخنان برخاسته از اعتقاد و معنویت خویش، موجب هدایت و ارشاد افراد جامعه شده، از انحرافات و فساد آنها جلوگیری میکند و مانع بزرگی برای هجوم بیگانگان به سرزمین اسلامی محسوب می‌شود.
جانبازِ نمونه صدر اسلام از نگاه پیامبراعظم(ص):
تاریخ اسلام، سرشار از سرگذشت دلاور مردانی است که سراسر زندگی‌شان، نشان از ایثارگری و جانبازی دارد. یکی از این مردان بزرگ، «زید» است که سال‌ها قبل از آن که نشانی از جانبازی در پیکر خود داشته باشد، خبر آن را از پیامبر صلی الله علیه و آله شنید. پیامبر اکرم(ص)روزی در حق او فرمود: «زید مردی است از مردان امت من که یکی از دست‌هایش را در راه خدا هدیه خواهد کرد و آن دست بر او به سوی بهشت سبقت می‌گیرد و زودتر از خودش وارد بهشت میشود و سرانجام خود او نیز در بهشت به دستش ملحق خواهد شد».
زید در جنگ جمل در کنار امیر مؤمنان علی علیه‌السلام با سپاه دشمن به نبرد پرداخت و پس از آن که جراحات بسیار زیادی برداشته بود، با نشان پرافتخار جانبازی به معبود خویش پیوست…………..
نقش جانبازان در دفاع مقدس:
جانبازان همچون دفاع مقدس، خط شکن رفع مشکلات و موانع باشند که امروز با همین نگاه به صحنه جنگ اقتصادی بیایند و به کمک تسریع شکل‌گیری بخش خصوصی مردمی حماسه را خلق کنند.
با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی بنا شود چون سال های دفاع مقدس، این بار در میدان جنگ اقتصادی که به دنبال تحریم های خصمانه غرب برعلیه ایران راه افتاده است، برای اعتلاء اقتصادی کشور و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی پا به میدان اقتصاد بگذاریم.
دستور کار قرارگرفتن اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری: ورود جانبازانی که در راه دفاع از ایران اسلامی، و آرمان های انقلاب از همه چیز حتی جان خود گذشتند، به عرصه اقتصاد به عنوان افرادی که به تبع از دست دادن بخشی از توان فیزیکی خود، از خلاقیت و توانمندی بالایی در دیگر ابعاد برخوردار شده اند، به عنوان طراح اقتصادی و همچنین هسته های مرکزی فعالیت های اقتصادی می توان منشاء تحول و پیشرفت در اقتصاد کشور باشد.
بر همین اساس، ظرفیت خوبی در خصوص تولید و اشتغال وجود دارد و اکنون جانبازان بسیاری در این زمینه‌ها فعالیت می‌کنند اما تشکل خاصی که بتواند از جایگاه این افراد حمایت کند وجود نداشته، به همین دلیل ایده ایجاد انجمن جانبازان کارآفرین شکل گرفت.
یادآور می‌شود، در میثاق‌نامه اعضای این انجمن تازه تأسیس با اشاره به اهمیت رهبرد اقتصاد مقاومتی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، آمده است:
نظر به اینکه دامنه مقابله با انقلاب اسلامی ملت ایران به عرصه اقتصادی کشیده شده و راهبرد “اقتصاد مقاومتی” راه حلی است که  برای عبور از این برهه تعیین گردیده و با توجه به اینکه پیروزی در این عرصه نیز، همچون مقاومت در عرصه دفاع نظامی از تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی، مستلزم حضور جهادگونه و ایثارگرانه در صحنه می باشد.
حضور جانبازان در عرصه کارآفرینی:
با توجه به تاسیس انجمن جانبازان کارآفرین کشور” همچنین نظر به وجود توانمندی‌های فراوان در بین جانبازان و ایثارگران علاوه بر اثبات توانمندی جانبازان کارآفرین در عرصه عمل؛ بسترهای قانونی و اجرایی لازم برای ارتقاء سطح کیفیت کار و تلاش اقتصادی؛ گسترش اخلاق و فرهنگ کسب و کار در بستر اقتصاد اسلامی و اجرای منویات مقام معظم رهبری را وجهه همت خود سازیم.
در این راستا ؛
با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، که بخشی ناشی از آن محصول  فاصله گرفتن از فرهنگ و اخلاق اسلامی و انسانی در حوزه کسب و کار و حاکم شدن فرهنگ دلالی و رویای یک شبه ثروتمند شدن و کم توجهی به امر تولید، کارآفرینی و ایجاد کسب و کار مولد است؛ و با عنایت به این که حضور ایثارگرانه در عرصه اقتصاد کارآمدترین راه برای نیل به اهداف بلند ملت مان می باشد.
الف: ما جانبازان برای پیشرفت پایدار و اقتصاد ملی کشورمان در عرصه تولید ثروت و کارآفرینی از هیچ کوششی دریغ نورزیم؛و به عنوان افرادی امین و دلسوز امکانات مادی و معنوی خود را در جهت پیشبرد اهداف بکار اندازیم.
ب:فراهم نمودن زمینه فعلیت یافتن استعدادهای بالقوه جانبازان کارآفرین و اقتصادی شدن ایده های صنعتی و اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

با توجه به تاسیس انجمن کارآفرینان در ایران با اهداف از جمله بسترسازی برای تولید، تجارت و خدمات اقتصادی جانبازان، ترویج فرهنگ کارآفرینی ،کمک به ایجاد اشتغال مناسب با شان و توان جانبازان ، تشریک مساعی و همکاری و تبادل نظر با قوای سه گانه ، اتاق ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت رونق اقتصادی است.
همچنین پیگیری مطالبات و درخواستهای جانبازان کارآفرین ، ارائه پیشنهادات اصلاحی راجع به قوانین و مقررات این حوزه ، ارائه خدمات حقوقی و مشورتی و حمایت از منافع اعضاء ،  معرفی اعضاء به وزارتخانه ها و سازمان ها جهت استفاده از خدمات و تسهیلات و ایجاد صندوق حمایت جهت رفع مسکلات مالی و حرفه ایی اعضاء از دیگر اهداف است.
اعضای انجمن جانبازان کارآفرین کشور شامل جانبازان دارای کارت عضویت در اتاقهای بازرگانی ، بنگاههای اقتصادی که یک جانباز در هیات مدیره آن حضور دارد می باشد .
در پایان ما جانبازان حمایت همه جانبه خود را از سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) و پاسداری از خون شهدای عزیزمان را اعلام می داریم،
به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی./والسلام و علیکم ورحمته الله وبرکاته/
جانباز- علیرضا ابراهیمی فرد تاریخ۲۲/۰۲/۱۳۹۵

620

545
ارادت حاج علیرضا ابراهیمی فردبه حاج علی مزیدی، پدر شهیدان محمد و حسین مزیدی از محله خارکلاته علی آبادکتول، ضمناً شهید محمد مزیدی با حاج علیرضا ابراهیمی فرد در کردستان سال1362 همرزم بوده است
جزيره مجنون
حاج علیرضا ابراهیمی فرد از علی آبادکتول در جبهه جزیره مجنون،لشکر8 نجف اشرف سال 1364
اوقات شرعي
دسته بندي
تصاوير منتخب