فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
مرحوم قربان ابراهيمي فرد
54543
شهید حاج احمد شکی
456 یاد و خاطره سردار شهید حاج احمد شکی از علی آبادکتول را گرامی می داریم
سخنی از بهشت
امار بازدید

روستای ماهیان کتول :
که ییلاق محمدآبادی های کتول و عباس آبادکتول و الازمن کتول و بخشی از اهالی محترم کتول که زندگی ییلاقی دارند می باشد، روستای ییلاقی ماهیان کتول چشم انداز بسیار بسیار زیبایی دارد که چشم هر بیننده و مسافر و توریستی را به خود جلب می کند.

امتیاز بسیار خوب این روستا مهمان نواز بودن اهالی خو ب آن می باشد ،که گردشگر را  وامی دارد که به انجا سفر کند و وجود آستان مقدس امامزادگان سید یحیی و سید رضی(ع) روستای توریستی و ییلاقی ماهیان کتول از توابع شهر فاضل آبادامامزادگان سید یحیی و سید رضی(ع) در سی کیلومتری شهر فاضل آباد و ۲۲کیلومتری محمدآبادکتول در جاده آسفالته روستایی که در مجاورت آن قبرستان ۳۵۰۰ ساله ی روستا قرار است.
ساختمان این امامزادگان در حال احداث و بازسازی به صورت اتمام است که در مجاورت آن یک حسینیه در دو طبقه به وسعت ۴۰۰ متر مربع هر طبقه ۲۰۰ متر در حال بناست. طبق اسناد این امامزادگان شریف از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) می باشند. در اطراف آن جنگلهای سبز و خرم بهاری  بی نظیر می باشد و دارای آب و هوا بسیار بسیار مطلوب و چشم انداز بسیار بسیارخوبی است. این بقعه متبرکه هیات امنائی می باشد. آثار قدیمی که در سال ۸۹ طبق دستور میراث فرهنگی کاوشگری شده دو قبر و مقداری اشیاء از جمله کوزه و خنجر بدست آمده که توسط میراث فرهنگی گرگان و تشخیص کارشناسان محترم میراث فرهنگی با قدمت ۳۵۰۰ سال قبل تشخیص داده شد، یکی دیگر از اماکن دیدنی ماهیان کتول حمام بسیار قدیمی که در دل زمین قرار دارد می باشد که در شرق روستا جنب منزل آقای حیدر تجری(حاج حجت) قرار دارد.

علیرضا ابراهیمی فرد.

روستای ماهیان کتول

 

 

545
ارادت حاج علیرضا ابراهیمی فردبه حاج علی مزیدی، پدر شهیدان محمد و حسین مزیدی از محله خارکلاته علی آبادکتول، ضمناً شهید محمد مزیدی با حاج علیرضا ابراهیمی فرد در کردستان سال1362 همرزم بوده است
جزيره مجنون
حاج علیرضا ابراهیمی فرد از علی آبادکتول در جبهه جزیره مجنون،لشکر8 نجف اشرف سال 1364
اوقات شرعي
دسته بندي
تصاوير منتخب